Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

lördag 12 december 2009

Julklappar


Idag har jag bestämt mig för att verkligen försöka äta och bara slappna av. Stegräknaren, som är mitt beroende, får inte hänga runt halsen idag. Utan jag ska röra på mig i lagom takt och så mycket som jag känner för. Åt en frukost som bestod av två stekta ägg och en halv GI-ruta med lite smör. Inte mycket, men än så länge har jag behållit den. Min pojkvän ligger och pluggar, medan jag sitter framför datorn, det kryper i hela kroppen, tror det är ångesten som gör sig påmind. Jag har lite smått panik. Jag måste köpa klart alla julklappar. Än så länge har jag bara köpt till min bror, min kompis, mormor och min styvpappa. Vilket gör att jag har kvar till:

Syster: Tänkte köpa när jag är med min mor.
Mamma: Be min syster köpa.
Pappa: När jag är med min styvmor
Styvmamma: Kläder eller smycke. (pappa ger mig pengar för att jag ska köpa fina presenter)
Ä: Något vackert.
K: Har redan köpt en sak, ska köpa någon liten sak till.
E: Köpt en sak, men en liten sak till.
Pojkvän:
S: Strumpbyxor

Gah, jag har inte så mycket pengar kvar. Men men, får be pappa tanka över mer. (Jag är ju väldigt fattig då jag är sjukskriven, mina underbara päron hjälper mig överleva julen)

Tänkte åka in till stan för att shoppa lite julklappar till:
Ä, K och S.

(Jag vet, tråkigt inlägg, men detta stressar mig och jag måste sortera upp allt innan ångesten tar över och sabbar allt).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar