Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

söndag 6 december 2009

Planer för veckan


Jag försöker att varje söndag skriva upp ett schema över vad jag har att göra. Det för att skapa en viss struktur i all kaos.

Måndag: Ska till Läkaren, samt är det DBT-grupp på eftermiddagen. Tvätta och städa.
Träning: 40 min cross/kondition + 1 timme powerwalk.
Mat: Minst 1000 kcal, varav minst 40 E% protein

Tisdag: Gå till expeditionen och prata om studieuppehållet. Kolla på tyg för att klä om stolarna.
Träning: 30 min cross/kondition+ Styrketräning enl programmet+2 tim promenad
Mat: Minst 1000 kcal, varav minst 40 E% protein.

Onsdag: Terapuet klockan 14.00 och sedan ridning.
Träning: 30 min cross/kondition + ridning + 1 h promenad.
Mat: Minst 800 kcal, varav minst 40 E% protein.

Inser att jag inte kan planera längre. För jag har inte så mycket att göra resterande av veckan. Får se om jag åker och hälsar på någon kompis eller så. Min pojkvän och jag kanske går något på bio. I helgen blir det hem till min sambos föräldrar för att "äta" julbord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar