Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

fredag 11 december 2009

Sjukskrivning

Idag fick jag hem min sjukskrivning på posten. Jag tycker alltid att det är intressant att läsa vad läkarna har knipplat ihop. Vad anser dem att mitt problem är och hur påverkar det mig? Tydligen fick jag en ätstörningsdiagnos brevid min borderlinediagnos. Finenr det intressant, då min föra läkare ansåg att min ätstörning berodde på borderlinen. Tydliogen så anser inte denna läkare det. Jag har också väldiga humörsvängningar och kraftig ångest, vilket stämmer och håller med om. Sen att min viktfobi skulle hindra mig från att jobba vet jag inte. Hmm...Nåja, hoppas försäkringskassan godkänner även denna!

Idag har jag lyckats få i mig en fullkornsmörgås med saltrulle och ost, samt en liten grekisk yoghurt med pinjenötter och honug. Har inte spytt idag! Hoppas kvällen blir bra nu, för vi ska ut och äta!

1 kommentar: