Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

tisdag 8 december 2009

Sviken



Hon svek mig tillslut. Min f.d bästa vän. Genom att manipulera mig, spela med mina känslor och min benägenhet att alltid ge människor en andra chans. Hon Valde tillslut idioten. Dock vet hon inte att jag vet det, hon fortsätter manipulera och ljuga för mig. Det är de som gör så ont. Att jag trodde henne. Jag har aldrig känt ett sådant hat mot någon. Aldrig. Inte heller den efterföljande smärtan. Låg och bara vred på mig av ångest i går kväll. Ville så gärna skära mig, men det är slut med det nu, men igår var så nära. Alla känslor ville ta vägen någonstans, all smärta ville förvandlas till något synbart. Tur att min pojkvän fanns där och höll om mig. Kysste mig, lät mig gråta mot hans axel och smekte min rygg.

Vaknade av samma smärta som jag hade innan jag somnade. Nu blir det att gå till gymet för att träna. Måste få bort ångesten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar