Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

torsdag 21 januari 2010

Awards


LänkIdag fick jag en Award av Sara, en ung kvinna som inspirerar mig till att välja livet. Även om man når den djupaste botten av självhat och självförakt, visar hon att det finns en väg; och den är uppåt. Sara är alltid den som ger mig styrkekramar och får mig att le när jag går in på min blogg. Tack! Stor Kram http://allalivetssidor.blogspot.com

Det som ska göras när man får en award är:

*kopiera awarden från min blogg

*länka personen som du fått den av

*berätta sju saker om dig själv

*välj sju bloggar som du vill ge den till

*länka till dem

*lämna en kommentar i deras blogg med information om att du har gett dem en award.


De bloggar jag valt ut är:

http://piwiy.blogg.se/ Bloggar om händelser i livet som berör mig, känner igen mig i mycket av det hon berättar om. Hon skriver både motiverande, samtidigt som hon inte är rädd att ta upp de mörka delarna av livet! Helt klart en blogg jag kan identifiera mig i!

pinkhelp.blogg.se/ En tjej som skriver om att bli fri från ätstörningar. Hon är inspirerande och stark, samt ger aldrig upp

http://thinspiration.bloggspace.se/ Skriver om sin passion i livet: dans! Samtidigt som hon brottas med ätstörningar. En bra blogg där de innersta tankarna får visa sig!

ludmilla.se/ En mamma som mist sin dotter i suicid, hon skriver och berättar om den smärta och det tomrum man lämnar efter sig vid självmord. Jag läste denna blogg mycket när jag själv var självmordsbenägen och det fick mig att aldrig våga ta steget fullt ut.....

http://metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.33757 En tjej som skriver om träning och sin aktiva livsstil. Hon förespråkar ett friskt tänkande och motiverar till ett liv i rörelse!

francesbean.webblogg.se/ En borderlineblogg som jag läst och känt att jag inte är ensam med mina problem.

blondinbella.se Jag vet att många kan tycka att det är hybris kring henne, men jag älskar hennes "förvandling" och för att hon står upp för oss tjejer. Jag önskar jag kunde älska min kropp så som hon älskar sin!

1. Jag är väldigt spökrädd!
2. När jag sover måste mina händer och fötter vara kalla...
3. Jag är beroende av nässpray.
4. Har en tvångstanke att jag måste gå 200 steg baklänges om dagen.
5. Jag har ett minne som en guldfisk.
6. Jag biter på naglarna.
7. Broccoli är det värsta jag vet, I would rather die than eat it!

4 kommentarer:

  1. Tack för dina fina ord om mig!
    Jag önskar dig en lugn och fridfull helg!

    Varm kram!

    SvaraRadera
  2. nu har jag lagt upp ett inlägg på hur ABC ser ut :) kram

    SvaraRadera
  3. Jag biter också på naglarna, :( a really bad habit!

    Svar: Först och främst vill jag säga Tack för din otroligt fina kommentar ♥!
    Du har helt rätt, jag måste så på mig och skita i mina vänner! Vad betyder dem för mig när dom inte visar att jag betyder något för dem ändå?
    Kram! Och hoppas att du har en jättefin kväll :).

    SvaraRadera
  4. Tack för awarden! Värmer supermycket! TACK! :) Ska absolut länka hit till din fina gest!

    SvaraRadera