Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

tisdag 12 januari 2010

Ingen bra dag

Usch, har verkligen inte alls mått bra idag. Är trött och allmänt nere. Just nu sitter jag och kollar på Family guy och pojkvännen pluggar. Har haft extrem ångest över att jag ätit för mycket, men jag har räknat ut att jag max ätit 550 kcal och då har jag förbrukat dessa genom träning och promenader idag. Dock känner jag mig ändå rastlös, orolig och ångestfylld. Gör allt för att provocera. Det finns så många jobbiga beslut att ta inför framtiden. Hur jag ska göra med DBT och om jag erbjuds hjälp från ätstörningsenheten. Vill samtidigt lägga allt på is och köra på den ursprungliga planen.

Under dagen var min kompis här hos mig och det var trevligt, skönt med lite sällskap och kvinnligt umgänge. Vi kan prata om allt och det känns bra att ha någon som vet hur jag känner och mår. Efter det att hon åkt har jag mestadels legat i sängen. När min kille kom hem fick jag tokryck och satte igång att laga mat och baka. Så nu har jag fixat fika till nästa ridning! Dock är mina verk inte så snygga, men de smakar tydligen bra! (enligt min pojkvän). Nej nu ska jag gå ut och gå med hunden.

1 kommentar:

  1. Usch, håller om dig i tanken! Du klarar mer än du tror.

    Tack för dina underbart fina ord hos mig, de värmer så mycket!

    Stora kramen från mig!

    SvaraRadera