Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

måndag 11 januari 2010

Måndag 11/1-10

Sov rätt så dåligt i natt av flera anledningar. Är väldigt trött nu, men alldeles för pigg för att kunna somna om. Försöker tvinga upp min hund i sängen, men hon vill ligga i sin bur och sova. Hon är verkligen morgontrött! Idag har jag en fullspäckad dag, vilket får det att slå volter i min mage.

Jag måste ringa några samtal och jag väntar på ett. Sedan ska jag ta en långpromenad med min hund, nu när temperaturen gått upp lite. Sedan är det DBT-grupp på eftermiddagen och i kväll ska jag rida. Det bästa och värsta blandas på en och samma dag.

1 kommentar:

  1. Hej fina du!
    Under lovet har bara haft internet i mobilen, och därmed inte kunnat kommentera något hos dig eftersom min telefon på något sätt inte stöder.. ja, vad det nu kan vara :) Men nu är jag tillbaka!
    Önskar dig allt gott!

    Varm kram!

    SvaraRadera