Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

måndag 18 januari 2010

Måndag

Jag gillar inte måndagar, för det känns alltid som att jag inte är redo att möta den nya veckan. Just nu ligger jag i sängen, funderar på att ta en långpromenad med min hund. Är dock väldigt trött. Känner en ångest över att jag måste väga runt 47 i morgon, eftersom jag anser mig för tjock för att få hjälp. Men orkar inte träna ändå idag, trots den pressen. Har ridning idag, dressyr och då krävs det att jag orkar ordentligt. Får säkert en seg häst på kuppen också. Sedan kan jag gå en snabb powerwalk med min hund på 60 min, samt ska lägenheten städas och jag ta mig till DBT:n, så det kanske ändå blir tillräckligt med motion?


1 kommentar:

  1. mm ska verkligen försöka äta mer nu! Är så matt att jag inte kommer få ut någonting av träningen nästa vecka annars.. Precis som du säger, man märker stor skillnad. Väldigt bra tid förresten:) Har du sprungit länge?
    Kul att du tror på mig med dansen förresten, och ja, jag ska bli bäst;) Ahh grahamdansare är kanske de bästa...
    Mår du dåligt väger du aldrig för mycket för att få hjälp och tycker inte du måste träna mer än vad du tänkt.. kommer fler dagar också ska man komma ihåg:) Kramar

    SvaraRadera