Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

tisdag 19 januari 2010

Nervös

Kom precis hem ifrån morgonträningen, körde ett pass på 6 km. Är nu helt slut. Det gick inge vidare på bion igår, fick extrem ångest och gick hem efter 40 min. Vet inte vad det är med mig ibland, det är ju bara en FILM. Tydligen så fattar inte jag det, utan tror att verkligheten utspelar sig framför mina ögon. Det gick i alla fall super på ridningen, i korta stunder hade jag den där underbara känslan som man bara kan få när man rider dressyr! Det behövde jag, eftersom dagen i övrigt var kass.

Nu ligger jag i sängen, är orolig inför mötet på Äs. Jag anser mig själv inte behöva hjälp, ännu, har trots allt bara ett BMI på 17.6 och det är ju knappt undervikt. Visst, jag vill inte spy, men jag anser det behövligt tills jag är nere på mitt mål. Jag har ju även mens, så min kropp mår ju helt okej i allmänhet. Det känns lite olustigt att gå dit och prata om detta, det känns så "uppmärksamhetssökande". Jag vill ju inte synas, inte märkas eller höras.

1 kommentar:

  1. hej på dig. försök att inte springa omkring och träna din kropp. den tar bara skada av detta. jag har bara gått en vecka i dagvården, lite svårt att utvärdera hur jag tycker att det fungerar. måste ge det mer tid. jag är väldigt skör just nu. ska du börja på östra i gbg? kram kram.

    SvaraRadera