Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

måndag 1 februari 2010

Dag 1 avklarad

Nu sitter jag framför Tv:n och slappar. Pojkvännen ligger i mitt knä och myser. Dagen har varit bra. Helt ok, även om jag har ångest nu efter middagen. Ridningen gick suuper, det var helt underbart att rida och jag njöt av varje steg! Direkt efter ridningen gick vi till gymmet och cyklade 30 min. Jag vet, jag ska inte träna, men jag är rädd att få extrem ångest, har inga mediciner som skulle stilla den eller liknande och jag vägrar att börja skära mig igen, men det är det jag gör när ångesten är för stark. Det var inte heller fröken anorexi som ville träna, utan Jag. Hade hur mycket energi som helst efter ridningen och jag var helt upprymd, därav var det underbart skönt att träna! Min dag har sett ut så här;

06.15 Gick jag upp.
06.30-07.00 Crossträning
08.30 Dagvården började. Frukost.
09.30 Terapuet
11.00 Samtal med min behandlare
12.00 Lunch
13.30 Träffade psykologen.
15.00 Åkte hem
15.45 Mellanmål
18.00 Ridning
19.45 Träning
22.00 SOVA

Min dag har alltså varit fullspäckad. Nu är jag helt slut och tänkte ta en dusch för att sedan gå och lägga mig med min älskling, som är ledig i morgon så det blir en liiiten sovmorgon tsm:)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar