Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

onsdag 17 februari 2010

Dagens intag

Jag skriver upp dagens intag för min egen skull, inte för att trigga andra.

Frukost: 2 skivor bröd+smör+räkost+ 1 kopp Té
Lunch: Ris+kyckling+salsasås+Té
Mellanmål: 1 fullkornschiabatta med fetaost+ 1 Latte
Middag: Gröt+1,5 ägg+3 msk keso+ 2 skivor bröd+räkost+1 bit choklad
Tot: ca 1400 kcal

Träning: 50 min intensiv ridning+ 12000 steg+20 min styrka
Tot: ca 650 kcal

Helt ok dag, skulle dock ätit mer fett och proteiner, men det fick bli bröd idag, var sugen på det! Maten skulle kunna ökas ännu mer, men jag ökar successivt, för då blir inte bakslaget lika jobbigt. Självfallet känns det som jag ätit "massor", men seriöst? Det är ju fortfarande alldeles för lite för att behålla vikten. Anorexin är fortfarande för stark för att tillåta mig saker och äta mer. Men jag är på väg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar