Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

lördag 6 februari 2010

Frukost

Började mitt "nya" liv idag. Det bestod av en halv portionsgröt+mjölk och en "frökuse" med leverpastej (light) och gurka samt grönt the. Nu är jag proppmätt. Ångesten börja sakta överta min kropp och jag hör viskningar hela tiden. Men låter dem inte nå fram till mig, gör allt för att fokusera på nuet. Jag bör ju inte räkna kcal, men gör det i syfte för att inte få i mig för lite. Frukosten gick på 252 kcal. (HJÄLP) Det är inte mycket, måste intala mig det, det är lagom och nästan för lite. Du kommer klara det Miranda.

Idag har vi inget planerat, förutom att vika tvätt och träna. Tänkte köra 60 min cykel idag, samt lite styrka. Tänkte även gå ut och gå power walk med min kompis. Har dock bestämt mig för att bara göra det som faller in.

1 kommentar:

  1. Sv: Hej, blev sjukt glad över din långa kommentar ;)
    Jag kommer definitivt inte börja svälta mig själv. Har testat det förut, bara under någon dag då och det fungerar inte alls :P
    Både min mamma och min syrra har haft en ätstörning så jag vet i princip hur det är och det är inte roligt. Min syrra förlorade mensen och tar depressionstabletter. Aldrig att jag tänker gå så långt med ätandet.
    Såklart jag tänker unna min något gott då och då.
    I somras gick jag ner 5 kg utan att ens tänka på mat, utan att räkna kalorier etc. det ska jag se till att försöka göra nu också, hur nu det kommer att gå haha :P

    SvaraRadera