Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

tisdag 23 februari 2010

Shopping och fika i Sthlm idag!

Ska in till stan idag och fönstershoppa lite. Min ekonomi ser inte så ljus ut, tur att det är löning på torsdag. Ska dock köpa mig en dagbok idag, vill börja skriva ned personliga saker som händer, det är så lätt att glömma bort när man gjorde vad. Dagvården slutar två så ska träffa min kompis kl halv tre, håller tummarna för att tunelbannan går som den ska! På torsdag ska jag åka o hälsa på min storasyster, hon och jag ska testa på bikramyoga! Har någon av er testat det? Är det kul? Jag ska ju inte träna, men det är för svårt för mig att låta bli! Nåja, får äta meer så jag inte går för mycket minus!

Nej nu ska ja sova lite! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar