Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

tisdag 16 februari 2010

Tisdagkväll

Dagen har varit okej, ångesten har pendlat upp och ner. Kunde inte låta bli att träna lite, bara för att mjuka upp träningsvärken. Höll på att väga mig idag, men jag gjorde aldrig det, siffrorna skulle driva mig till vansinne och anorexin skulle växa sig starkare. Nu ska jag snart ta och gå en kvällspromenad och sen sova, min kille är ute med några killkompisar ikväll och gör stan osäker!

Dagens intag
Frukost: 2 skivor bröd+smör+räkost ca 230 kcal
Lunch: Potatis+korv+morötter ca 350 kcal
Mellanmål: 1 dl yoggi+3 msk mini keso+1 banan+1 kopp te ca 130 kcal
Middag: korvstroganoff+ halv portion pasta+sallad+fetaost 350 kcal
övrigt: 3 koppar té + 1 dl mjölk+1 äpple+ägg+ 4 godisbitar ca 260 kcal
Tot: 1320 kcal

Ut: 8000 steg 231 kcal
25 min cross 267 kcal
25 min cykel 170 kcal
styrka 85 kcal
tot: 753 kcal

Tot för dagen: 663 kcal


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar