Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

fredag 12 mars 2010

Fyfan

Mår inte vidare bra, näsan rinner och jag känner mig allmänt hängig. Åkt på en liten förkylning. Laddat upp morgonen med 1 Berocca + 2 alvedon+ Rinexin+ Sinova Forte. Nu ska jag gå och lägga mig igen, struntar i dagvården idag. Onödigt att smitta ner alla andra. Hoppas på att jag mår lite bättre i eftermiddag, för då blir det styrketräning och promenader. Måste hålla igång, fast i lagom takt, håller mig friskare om jag håller igång. Varför vet jag inte, talar emot all logik. Min kropp är enastående helt enkelt.

Ska verkligen se till att öka min muskelmassa rejält nu. Ska börja styrketräna varje dag, fast olika muskelgrupper. Nu har det även börjat tina upp och kan ge mig ut på löpspåren igen! Nej nu ska jag gå och lägga mig. God natt igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar