Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

torsdag 11 mars 2010

Lurad

Har inte tränat idag. Känner mig små krasslig och har ingen ork. Men ha ätit som ordinerat ändå. Det känns i hela kroppen, det sliter och river i mig. Vill bort ifrån min feta kropp. Gå ut och springa i en timme, fasta i morgon och sluta tro att jag är värd något om jag äter. Det är jag inte. Vill inte sluta gå ner, vill fortsätta ha kontroll och svälta. Låta min kropp skrika "hjälp mig". Men. Det går inte.

Hur mycket jag än vill ge upp nu så kan jag bara det inte. Inte när jag kommit så här långt. Fan. Mitt mål är inte uppnått, jag är inte smal än. Jag är en misslyckad anorektiker som ligger på gränsen mellan underviktig och normalviktig. Inget kan jag göra ordentligt, utan bara halv bra. Men. Jag kan inte ge upp.

Får fortsätta min morgondag och ta mig igenom allt, förhoppningsvis kan jag träna lite i morgon. Hoppas bara att jag inte är lika snorig. För jag vill kunna äta med lagom ångest. Mer klarar jag inte nu. Men. Jag måste klara av mer, kämpa mer; Annars kommer jag aldrig bli frisk....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar