Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

lördag 20 mars 2010

Gå och lägg dig fröken Anorexi!

Har vaknat, det kryper i hela kroppen. Efter gårdagens godis försöker nu fröken anorexi tvinga upp mig ur den varma sängen för att gå ut och löpträna. "Du måste bränna bort allt fett ditt äckel". Jag hade tänkt att köra en runda, men nu måste jag avstå. Fan. Solen som skiner och snön som smälter, men hon ska inte få vinna. Det är sjukt hur mycket man påverkas av dessa "äckel" känslor, jag känner mig jätte tjock, min mage har svällt och mina lår är gigantiska. Fast igår INNAN godisen så kände jag mig ganska nöjd, även om jag fortfarande inte ser mig som smal.

Det finns ingen logik i att jag skulle svälla upp av lite socker, ingen alls! Det är bara en känsla Miranda. Hantera den, agera tvärtemot den, vila idag. Visa att du är stark och logisk, anorexin är svag och korkad. Det är när du allierar dig med henne som hon blir stark, för hon tar din styrka och vänder den emot dig. Det är nu jag måste ta ett beslut. Gå och lägg dig fröken anorexi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar