Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

onsdag 24 mars 2010

Gud vad trött jag varit det senaste dygnet, undrar vad det kan bero på! Sover hela dagarna OCH nätterna, men är fortfarande helt slut. Idag blir det att ta sig till dagvården igen! Snart är min tid där förbi och jag börjar känna lite panik, hur ska jag klara mig helt själv? Jag äter ju nästan alla mål nu, men tränar fortfarande, men kommer nog aldrig sluta med det. Jag älskar min träning, så enkelt är det bara. Okej, inte alla gånger, i morse var det super jobbigt, men känslan efteråt är underbar! MEN ingen träning om jag inte äter och då menar jag 5 ordentliga mål om dagen!

Nej nu måste jag springa till tunnelbanan! Annars kommer jag inte hinna äta frukost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar