Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

tisdag 23 mars 2010

Stå ut!

Det är ganska tufft just nu, har svårt med att ta eget ansvar över maten och får ångest efter varje måltid. Dock kämpar jag på och handlar tvärtemot mina impulser och känslor. Det är ett måste om man ska bli frisk. Har visserligen en hel del att se fram emot i sommar och förblir sjukskriven sommaren ut bara för att ta det lugnt och få rutiner med maten. Sedan i höst drar jag igång med studierna och det känns bra, har jag något att se fram emot! Har sökt psykologprogrammet, kommer förhoppningsvis in eftersom jag har goda betyg! Utbildningen är i stort sett på engelska, vilket är bra, eftersom jag har så lätt för det! Äntligen kan jag briljera med mina kunskaper! Haha, nej men få användning av dem i alla fall!

Nej ska nu gå och kolla på en film med älskling, han ska massera mig, det behöver jag!


1 kommentar:

  1. Även fast vissa dagar kan kännas tyngre än andra så finns det en ljusning, en väg ut. och jag vet att du kommer att finna den vännen. Du är målmedveten ch vet vad du vill och det har sina fördelar och nackdelar. Fördelarna med det är att du kan och kommer kunna komma riktigt långt här i livet. nackdelen är att du kan vända det åt fel håll som gör att du pressar dig för hårt och blir ett destruktivt tänkande och därefter handling. men det jag läser får mig ändå att hoppas och tro att du har vänt den målvetenneten du har inom dig och kraften till något bättre. Jag vet att det kan kännas som en lång väg, men man får bestämma sig och låta de höga kraven på sig själv bli mindre. Jag önskar att jag hade kunnat förändra ditt svåra med ord eller kanske handlingar på något vis men jag tror med mina egna erfarenheter att det måste komma inifrån. Om det finns något jag kan göra för dig så ska du veta att jag alltid finns här! Du finns dagligen i mina tankar och jag är så otroligt tacksam över det stöd du ger mig. För du om någon stärker mitt inre. Varma kramar ifrån Glasduvan.

    SvaraRadera