Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

tisdag 2 mars 2010

God Morgon

Körde på crossen i 22 min (5 km), riktigt skönt. Fick mjälthugg när jag gick till gymet och efter 5 min på crossen fick jag håll! Snacka om en psykisk utmaning, (ska jag även nämna att jag hade skoskav OCH var trött?). Men jag peppade mig själv till max, Kom igen nu Miranda; Du är bäst! Så jag kom i mål tillslut....

Tycker vintern kan försvinna nu, jag vill ha vår. Det är lättare att må bra när solen gör än sällskap. Dess strålar fyller än med liv och den bara marken öppnar upp för långa, ångestdämpande, promenader. I vår ska jag se till att ladda krafterna, finna vägar att kommunicera med mig själv och ge mig det jag behöver.

Nej nu ska jag rusa till T-banan! Kram så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar