Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

måndag 1 mars 2010

Planen sprack

Blev bara lite träning på morgonen och ridning på kvällen. Känner mig besviken, borde träna mer. MEN, jag fick ingen tid, min kompis kom över och vi satt och myste med en kopp te. Varför skriver jag en planering för veckan när det bara gör mig ont? Jag får ångest över att jag inte lever upp till mina krav. Det måste bli ett slut med det. Hädanefter ska jag träna när jag känner för det, men ändå fördela träningen så det blir lite jämvikt mellan styrka och kondition. Varje morgon ska jag lägga upp träningen efter hur min dagsform känns! Lyssna på kroppen Miranda, lyssna riktigt noga! För nu känner jag skuld över att jag INTE tränat så mycket idag, bara för att jag innan planerat vad jag BORDE träna. Detta har genererat i att jag spydde både middag och kvällsmål, jävligt dåligt gjort av mig.

Men imorgon är det nya tag som gäller, jag måste vara ännu noggrannare med måltiderna. Ska äta fulla portioner och hålla tiden, jag är alldeles för känslig för minsta rubbning av schemat. Nej nu ska jag ta en kopp te och njuta av mitt sällskap!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar