Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

fredag 19 mars 2010

Min morgon!


Gick upp 6.30, tog på mig mina träningskläder och gick ut en sväng med hunden. Andades in den fuktiga luften och hörde fåglarna kvittra; våren är på väg! Satte sedan av mot gymet där jag ställde mig på crossen i 32 min (7 km) och körde järnet. Peppade mig själv med good soul music. Nu sitter jag och avnjuter en god frukost; 2 mackor+ost+paprika+ 1 ägg+ 1 kopp saffran Te! Det bär sedan av mot gymet igen för lite styrketräning. Skippar dagvården helt idag! Ska testa nu om jag klarar av att leva mitt "nya" liv. ( Jag ska ta en proteindrink (på 300 kcal) efter styrkan, nu ska min kropp repareras.)

1 kommentar:

  1. Jag har inte orkat läsa så mycket bloggar då jag varit rätt låg ett tag, men nu när jag tittade in här blev jag bara SÅ GLAD! :D

    Du är på HELT RÄTT väg min vän, HELT RÄTT!
    Det här fixar du, det är det jag alltid har känt! :)

    Hejahejaheja!!!

    KRAMAR!

    SvaraRadera