Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

torsdag 18 mars 2010

Pepp

Nej nu måste jag rycka upp mig. Det går inte att falla tillbaka, det är inte ens ett alternativ. Jag måste börja leva ordentligt nu. Det är nu eller aldrig. Jag ska börja träna mindre, släppa lös ångesten och besegra den för alltid! Jag har raderat alla äs bloggar som triggar, det hjälper inte mig att läsa om flickor som vill gå ner i vikt. För jag fann inte lyckan där, jag måste sluta romantisera viktnedgång. Viktnedgång=undergång. Punkt slut. Jag ska fokusera på att leva och hantera vardagen, finna mening med livet via mig själv.

Någon som är med mig på resan?

2 kommentarer:

  1. jag är med på att rycka upp mig och släppa lös ångesten! fast viktnedgång ska bli för mig, fast det ska ske genom att äta och inte genom att hetsäta & kräkas. KRAM

    SvaraRadera
  2. Lina, varför ens diskutera viktnedgång med Miranda? Det märks att du inte känner henne! Lycka till gumman, ja är med dig ändå från början till slutet när vi är gamla åsitter å snackar om att deva bättre förr, ute i Sthlms skärgård;) älskar dig Miranda!! Din bff <3

    SvaraRadera