Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

onsdag 17 mars 2010

Tröttmössa

Känner mig helt slut idag, min energi är på minus och jag är super seg. Har även en massa jobbiga tankar i mina banor och det gör att jag omöjligt kan koncentrera mig. Det är främst hur min framtid ser ut gällande min ätstörning, den är ju kvar och den växer. Åh jag vill bli fri, jag vill bli frisk, men jag kan inte känns det som. Nåja, det är säkert bara en tillfällig svacka, men jag känner mig ganska moloken just nu...

Blev ingen morgonträning, orkade inte, när det bara är ångesten som driver än så kan man lika gärna skita i det. Träningen ska jag må bra av och drivas genom all energi och näring från mat, inte från det anorektiska monstret. Hon ska bannemej inte få förstöra min träningsglädje!

1 kommentar:

  1. Tack så hemskt mycket! :D

    Jag är 19, fyller 20 i sommar. Lite orolig över om ätstörningarna förstör eller inte, men det peppar ju massor att gå upp till normalvikt för bebisens skull, vill inte vara underviktig då.

    SvaraRadera