Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

lördag 13 mars 2010

Solig Lördag

Gårdagen gick alldeles utmärkt! Körde ett styrkepass på 1 timme och idag kan jag knappt gå. Utfall ger verkligen träningsvärk, det gör till och med ont att sätta sig på toaletten. Kände mig lite små krasslig igår, men idag känns det bättre! Längtar till att bli helt återställd så jag kan ge mig ut och löpträna! Förut klarade jag bara av att träna på morgonen pga håll, men nu är kvällarna mycket skönare. Har mer energi och det känns som att jag springer fortare än vad jag gör eftersom det är mörkt. Varvar löpträning med att gå, för att undvika håll.

Idag ska jag bara ta det lugnt, gå promenader, sola lite, kanske hälsa på någon kompis och ikväll blir det att äta ute (!), Thaimat, glasnudlar med kyckling och wokade grönsaker, mums! Även min ångest skriker NEJ till sådan mat, så kan jag njuta när jag väl sitter där och äter. Till frukost blev det två mackor med ost och en kopp Te. Det tar mig emot fortfarande att äta bröd, men det är något jag måste lära mig att äta, särskilt eftersom jag behöver kolhydraterna när jag tränar. Nästa vecka ska jag träffa min kära mor, vi har inte setts på över 2 månader, vilket är det längsta vi varit ifrån varandra någonsin. Haha. Tror hon tror jag är smalare än vad jag är, så hoppas hon inte utbryter; tycker inte du är så smal. För då kommer jag bryta ihop. För jag vet att jag ligger på ett BMI på 17. Vilket inte är så smalt för en anorektiker. Visserligen är det tankarna som är anorektiska, men många förknippar anorektiker med benrangel, och jag är inget benrangel. (Mina muskler finns kvar och jag är i god kondition). Även om min mens är borta, vilket oroar mig. Men den kommer väl tillbaka så småningom....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar