Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

söndag 7 mars 2010

Söndag

Var först på gymet i morse, sprang 1 mil på 47 min. Helt slut. Magen ville ha frukost, men eftersom jag får håll om jag äter innan fick jag hoppa den. Hoppas nu att resten av dagen går bra ändå. Fasiken så skönt det var att träna, efter gårdagens energibomb så orkade jag hur mycket som helst! Kunde kört 30 min till, men jag ska ta det lugnt. Tränade ju på tom mage och det är bara bra för fettförbränningen de första 30 min, sedan tas det av musklerna och det vill jag inte! I morse när jag låg i sängen kände jag på mina bröst, fick en klump i magen, det var en knöl! Bad min kille känna efter, han kollade mig i ögonen och sa: Det är dina revben man känner, det är BEN och ingen knöl. Älskling du tränar bort dina bröst..... Även om jag borde reagera "nej", så blev jag lite lättad, jag har inte rusat upp i vikt, utan snarare tvärtom. Det känns bra, nu kommer jag våga äta lite mer ändå....

Resten av dagen ska jag städa, gå promenader och bara ta det lugnt. Behöver vila upp mig lite. Kanske blir det ett pass till på kvällen, men jag får se hur jag känner mig! Det är viktigt att lyssna på kroppen Miranda, ge den vad det vill ha! Nej nu ska jag sova lite på maten innan vi sätter igång och storstädar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar