Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

onsdag 3 mars 2010

Trött

Är så himla trött, igår blev det nog lite för mycket. Körde Tot 1 mil på crossen, gick 16000 steg och dansade 1 timme. Jag åt visserligen helt okej, inget kom upp! Men med tanke på min träning är det tok för lite ändå. Idag ska jag fika med en kompis och sedan rida och träna 40 min styrka! Känner mig inte särskilt taggad nu, men det blir bättre när jag tankat på kroppen med energi! Funderar på att ta mig till Apoteket och köpa vitaminer, för jag känner att jag har brist på något men jag vet inte vad. Usch i
morgon är det vävning, det är det alltid på torsdagar här. Tänker inte se siffrorna, men jag vill ju ändå veta. Men men.

Nu ska jag spela spel med några tjejor här på avd. Tror det blir monopol!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar