Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

söndag 11 april 2010

11.41 Söndag "morgon"

Ligger fortfarande i sängen, är väldigt trött. Sov otroligt gott i natt, tackvare 1 (!) ynka Atarax. Kände att jag behövde sööömn och slippa alla mardrömmar om att jag är tjock. Lyckades, även om det i sig resulterade i andra obehagliga drömmar. Idag ska jag bara ta det lugnt, för det är min kropp värd. Jag ska åka en sväng till stallet på eftermiddagen och mysa med min lilla Sunny. I kväll ska jag träna lite styrka, men konditionen ska helt få vila. Måste ta igen mig. Igår morse sprang jag 6 km och det känns i musklerna, eftersom jag sprang så mycket på asfalt.

Har även lyckats klämma i mig lite frukost. Bakade ett riktigt gott och nyttigt bröd igår, med rivna morötter, pumpakärnor, linfrö och solrosfrön. Åt en skiva nyss med lite räkost+ 1 ägg+ 2 skedar yoghurt och musli. Mer orkar jag inte, är så trött! ZzZZz. Eftersom klockan är så mycket får även detta bli min lunch, så kan jag passa på att sova lite på maten. Solen skiner utanför och jag har INGA måsten planerat idag, jag kan känna mig lugn.

Fick igår kväll ett underbart SMS från min bästa vän, blev tårögd när jag läste det:

Du har hela livet på dig att springa å träna,
men man lever bara för stunden och den måste du vara rädd om min vän.
Vad är en löprunda om hjärtat slutar slå?
Om ögonlocken förblir tunga och pulsen slutar slå?
Det är bara DU som avgör ditt liv, ditt öde.
Jag finns här varje dag för dig
och jag följer dig vart du än är och går
men lova mig, inte in i mörkret
ty mörkrädd jag är.
Jag älskar dig <3

Jag lovar dig min vän, att jag inte ska dra med dig ner i mörkret. Du är underbar, älskar dig A! Tack för att du finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar