Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

fredag 2 april 2010

Jobbig natt

Gaah, vaknade med världens sämsta humör och det har resulterat i att det varit gnabb mellan mig och min kille. Jag är irriterad på att han under hela natten, har kastat sig av och an i hela sängen, vilket gjort att jag ramlat ur 3 ggr (!). Vi sover bara i en 1.20 säng, så det är trångt ändå, även när båda ligger stilla. Har väl inte fått mer än 3-4 timmars ordentlig sömn i natt och det är tok för lite för att jag ska fungera normalt. Sedan blev jag sur på min kille för att han vägrade gå upp ur sängen, medan jag som var så trött, gick upp direkt. Tyckte han skulle gå ut med hunden, eftersom jag annars oftast gör det (då jag är hemma), men det slutade med att han frågade:- Om jag går upp och drar upp rullgardinen, kan inte du gå ut med hunden då? Visst är det en bra deal? NOT. Men jag tänkte att det kan jag väl göra, är ju redan uppe. När jag kom tillbaka på efter den lilla promenaden, så ligger han fortfarande och sover! Visserligen var rullgardinen uppe, men han skulle ju också gått upp. Haha, nu små bråkar vi över situationen och han påstår att jag aldrig gör något för honom, medan han gör allt för mig. Intressant diskussion. Härligt att leva sambos!

Nej men skämt å sido, kan hålla med att jag är lite "bossigt", men min kille är inte så initiativtagande så jag tror det är ganska bra ändå. Men ska tänka på att ställa upp mer för honom, för då kan jag kräva tillbaka samma sak (Nu är det så att han gör mer för mig, tyvärr, sk bättra mig)! Min pojkvän är underbar och jag älskar honom så, men allt är inte en dans på rosor, särskilt inte när två tröttmössor ryker ihop!

Du och jag för alltid <3<3<3

2 kommentarer:

  1. Sv:Tack för din kommetar<3

    SvaraRadera
  2. Hej, tack för din kommentar. Jag och min sambo förlovade oss på vår 3 års dag. Jag hade gärna förlovat mig med honom tidigare, men han hade bestämt sig för en 3-års spärr typ..

    Att smågnabbas är nåt som är oundvikligt när man lever så tätt inpå varandra.

    SvaraRadera