Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

torsdag 29 april 2010

Kvalborg

Visst är det kvalborg, dagens har bestått av en massa kval. Har misslyckats med maten så hårt, men har tagit igen det nu på kvällen, vilket resulterar i en jävlig ångest nu. Det är bara att härda ut och sikta framåt. Har börjat planera maten en dag före nu, så jag inte frågar mig vid varje mål vad jag är "sugen" på. Då tar anorexin över och maten blir destruktiv. Idag har jag inte heller tränat! (Förutom en 40 min powerwalk med vikter nu på kvällen). Visserligen har jag varit på flygande fot hela dagen, så jag har ju varit aktiv, men INTE tränat!

I morgon är det Valborg. Dem flesta i min ålder festar och super, men jag kommer hålla mig lugn. Fixa & dona lite hemma, träna och mysa med pojkvännen. Kanske blir det att gå och kolla på någon brasa. Känner inte för att dricka, eller jo, men då lite vin och champagne till maten med pojkvännen. Fast får se om jag dricker ens det, jag vill inte förstöra träningen. Alkohol mår jag inget bra av, min ångest blir så mycket värre när jag dricker.

Morgondagens mat kommer se ut följande (och planer).

07.00 Gå upp och gå ut på en PW med vikter i 40 min.
07.45 Frukost (Fiberhavregrynsgröt+mjölk+1 ägg)
08.45 Stallet
10.30 Gymet: styrka pass 3 ö.k+ 15 min kondition. (1 proteindrink precis efter)
12.00 Lunch: Fullkornspasta med tonfiskröra
13.30 Åka till stallet
14.30 Mellanmål: 1 banan+ägg
17.30 Middag: Skagengryta med musslor, räkor och torsk, samt grönsaker.
20.30 Kvällsmål: Kesella och yoghurt

Vad vi gör på em får vi se, något kul hittar vi på! nej nu ska jag sussa kudden. God natt!



2 kommentarer:

  1. Jag blir så glad när jag ser "proteindrink" efter gymmet! jätte bra jobbat! Kram Lilly

    SvaraRadera
  2. Åh, jag blir så motiverad när jag läser om dina kost och träningsdagar. Ska nog läsa ikapp lite här imorgon, nu börjar det bli så sent så jag orkar inte hålla mina blå öppna så¨länge till =)
    Nu har jag i alla fall lagt in i bloggen vad Danielle skrev som svar på mitt mail =)

    Kram

    SvaraRadera