Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

tisdag 6 april 2010

Mensmonster

Mina hormoner far upp och ner i kroppen, mitt humör pendlar mellan sorg och glädje. Mensen is back! Visst skriker anoreximonstret inom mig, men i övrigt är jag lättad, nu fungerar allt som det ska igen. Det tyder ju på att jag är på god väg i min behandling och nu ska jag fortsätta kämpa, även om jag väckt monstret inom mig! Visserligen spydde jag middagen, men jag dömer mig inte för det. Jag gjorde 1000 saker samtidigt när jag åt, pratade i telefonen, surfade, städade och åt samtidigt och alldeles för fort. Jag är så känslig att det blev för mycket för mig, jag klarade inte av att hantera ångesten. Men men, nya tag!

Sunny älskar att rulla sig, jag såg inte ens vilken färg han var i. Tog över 1 timme att bara borsta honom!! Men men, visst är det underbart att ha häst i dessa tider? Ska inte klaga, nu är våren äntligen påväg! I morgon ska jag rida på honom, min kompis följer med till stallet och leder så änligen ska jag få rida min egna häst! Det ska bli super kul!! nej nu ska jag äta upp kvällsmålet!

1 kommentar:

  1. Så himla kul at du har en egen häst:D
    Jag är också livrädd för mens men sammtidigt satsar man på att få tillbaka den. Ngn gång i livet vill man ju ha barn!?
    Haha jag tycker nog inte det verkar som du slutat träna;) Har snackat med min behnadlanre och jag måste hålla mig under 3h så det är en början iaf..
    Ha det så bra<3 Kraaaam Rebecca

    SvaraRadera