Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

tisdag 6 april 2010

Underbara sol!

Det var sååå mysigt i stallet idag, åkte dit för att fixa allt stalljobb och jag var helt ensam där med min hund. Njöt verkligen av att bara strosa omkring och sköta alla stallsysslor. Solen sken och jag satte mig på bänken utanför stallet i solen och bara njöt. Det blev så varmt att jag tog av mig till bara t-shirt. Fåglarna kvittrade, solen sken och hästarna frustade, precis som i en film. När jag väl var klar i stallet åkte jag hem och slängde på mig löparkläderna och stack ut på en tur med hunden, parken är så vacker just nu och solen värmer så skönt. Sprang bara ca 4 km, men det var otroligt skönt, tog det lugnt och sprang bara för psyketsskull.

Nu sitter jag och äter lunch, potatissallad med kyckling och grönsaker+vitlökssås. Om ett tag kommer min kompis och då ska vi dra ut till stallet för att rida och pyssla om Sunny! Ikväll blir det sedan styrka underkropp+mage, sedan ska jag bara fika och ta det lugnt!

1 kommentar:

  1. Hej igen. Jag tar inte illa upp. Jag vet det där med näring åh så. Försöker att i mina lagade måltider se till att göra dem så näringsrika som det bara går.

    Tänkte skriva upp ungefär hur en dags matsedel ser ut på ett ungefär. mellanmålen består av morotsbitar, eller en riskaka typ.. Ibland så dippar jag mina morötter i guacemole eller hummus.

    Frukost:
    specialgröt + havremjölk
    lunch:
    detoxanpassad soppa (idag blomkål) eller rester från gårdagens middag
    middag:
    grillad kyckling + wokgrönsaker

    Så det är ungefär så en dag ser ut.

    SvaraRadera