Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

måndag 5 april 2010

Morgontrött plus aktiv dag!

Var på bio igår, vi såg Flickan från ovan, har läst boken och jag är överraskad över hur bra filmen var, även om den var baserad på en bok. Jag tyckte verkligen om den, även om filmen, likt boken, skapade en hel del känslor inom mig och lämnade efter sig ett känslomässigt kaos. Lyckades i alla fall att reda ut detta kaos innan jag somnade.

Sitter just nu och äter frukost, laddar för att gå till gymet och pumpa styrketräning. Det blir överkroppsträning idag! 2 mackor+ 1 ägg är uppladdningen och ska kompletteras med en proteindrink när jag är klar! Sedan bär det ut till stallet och där ska jag pyssla en hel del. Håller på att frisera hela Sunny och tro mig, han gillar det INTE. Haha. Hade först tänkt att åka till stallet tidigt i morse, för att mocka och fixa allt annat. Insåg dock att jag behövde mer sömn och sköt upp stalljobbet till eftermiddagen. Min kille har ju redan lärt sig stallsysslorna så jag kan nog be honom fixa det om tiden blir knapp!

Ikväll blir det kondition, troligen ett litet längre pass, kanske ca 45 min. Har löptränat nu flera dagar i rad så känner mig inte så sugen på att ge mig ut, mina ben känns lite stumma och ömma. Det blir nog crossen idag, vilket är skönt, för den är jag en hejare på! Nej nu ska jag äta upp och masa mig iväg till gymet!

TACK Magnolia för dina fina ord <3!

2 kommentarer:

  1. Otroligt bra protien och kolhydratsladdning innan och efter styrketräningen! jag är imponerad!!! :) Det är ju helt enligt böckerna!! Skit bra :) önskar själv att jag alltid var så diciplinerad:) Lilly

    SvaraRadera