Just Want To Be Free
- Ingen människa är fri som inte är herre över sitt eget sinne.

lördag 17 april 2010

Uppladning

Var och hämtade ut mitt nya tillskott idag! Creatin Monohydrate. Ökar prestationsförmågan och muskeluppbyggning i samband med träning! Nu ska denna intas 4 ggr/dag de första 6 dagarna för att sedan intas 1 g/dag resterande veckorna. Tar även WNC Triple Protein dagligen efter träning och även innan (vid konditionsträning). Smakar väl inge vidare, men nödvändigt ont! Berocca tar jag också dagligen, tror det håller förkylningen borta! Självklart är detta ENDAST ett komplement till varierande kost! Dessa intas UTÖVER mitt dagliga intag, just för att kunna bygga upp kroppen!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag du druckigt Creatin Monohydrate länge och märkt någon skillnad?? Tränar själv en del och vill bygga muskler, men i dagsläget dricker jag ingen proteindrink. Har gjort förut.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för ditt svar.ö Har du köpt creatin på gymgrossisten?? Kanske får kolla in där och köpa också =)
    Kram

    SvaraRadera